Televak Centers lanceert haar nieuwe huisstijl en viert daarmee haar 20 jarig jubileum.
Wat zijn we trots! Onze nieuwe website – en daarmee ook onze nieuwe huisstijl – is live!

Dit jaar vieren wij ons 20 jarig jubileum en de afgelopen jaren hebben wij niet stilgestaan. Televak Centers is altijd in ontwikkeling en 2017 hebben wij dan ook gebruikt om eens kritisch naar onszelf te kijken. We zijn dan ook teruggegaan naar ons DNA om vanuit daar te gaan ontwikkelen. Dit heeft geresulteerd in een nieuw uiterlijk. Een uiterlijk dat direct onze kracht uitstraalt. Onze mensen!

Wij blijven Televak Centers die u kent, maar dan met een heldere huisstijl, website én als kers op de taart splinternieuwe dienstverlening.

Marck Bakers over 20 jaar Televak Centers...

Van inkooporganisatie naar full service distributeur…
De afgelopen 20 jaar zijn we gegroeid van een inkooporganisatie van mobiele telefonie-producten naar een full service distributeur in de ICT-branche. We zijn maximaal in staat geweest de ontwikkelingen te volgen, de uitdagingen te trotseren, de trends te implementeren en tegelijkertijd te bouwen aan een organisatie die nog nooit zo klaar was voor de toekomst als op dit moment. In een zeer veranderlijke markt zijn we keer op keer weer in staat onszelf aan te passen. Grote technologische veranderingen, wijzigende verdienmodellen, wisselende provider-landschappen en crises hebben ons weerbaar en innovatief gemaakt.

Als distributeur in de zakelijke markt bieden we alle netwerkproviders en ondersteunen we onze partners bij ICT-vraagstukken. Samen met onze ervaren Technical Business Consultants, onze partners en providers zijn we in staat de meest complexe ICT-oplossingen te implementeren. Door een eigen installatiedienst, die tot op het hoogste niveau gecertificeerd is, bieden we onze partners een maximale onafhankelijkheid en klantbeheer van A tot Z.

De focus van de afgelopen 20 jaar is altijd al ontzorging geweest. Vanaf dag 1 bieden we ondersteunende dienstverlening om onze partners te ontzorgen waardoor zij een maximale focus op sales kunnen hebben. Ons DNA wordt vaak als één van de belangrijkste pluspunten genoemd. We worden als betrouwbaar, persoonlijk, vakkundig, professioneel en toegewijd ervaren en dat al 20 jaar. Niet voor niks zijn sommige van onze partners dan ook al 20 jaar klant.

Nu staan we aan de vooravond van de lancering van een zeer geavanceerd systeem. Een partnerportal op het hoogste niveau. Gebaseerd op het zeer succesvolle CRM-systeem Salesforce. Dit systeem biedt onze partners inzichten in hun leads, klanten, opportunities, offertes en is een orderstraat voor de aanvraag van al onze oplossingen. En om de huidige situatie extra kracht bij te zetten, hebben we een nieuwe huisstijl laten ontwikkelen. Een huisstijl die gebaseerd is op onze mensen. Dit omdat onze mensen het verschil maken en omdat ik trots ben op deze mensen.

Trots en dankbaar ben ik op dit 20-jarig jubileum.

Marck Bakers
Algemeen Directeur